Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί cookies για να σας παρέχουμε την καλύτερη δυνατή εμπειρία χρήστη. Οι πληροφορίες των cookies αποθηκεύονται στο πρόγραμμα περιήγησής σας και εκτελούν λειτουργίες όπως η αναγνώρισή σας όταν επιστρέφετε στον ιστότοπό μας και βοηθώντας την ομάδα μας να καταλάβει ποια τμήματα του ιστότοπου μας θεωρείτε πιο ενδιαφέροντα και χρήσιμα.
- Αυτή η εκδήλωση έχει τελειώσει.
Ετήσια σεμινάρια εξειδίκευσης στην Θεραπευτική Ιππασία και Ιπποθεραπεία.
Φεβρουάριος 17 - Φεβρουάριος 18
Το διεθνές ινστιτούτο Hi.K.E.R. πραγματοποιεί καθ’ όλη την διάρκεια του έτους σεμινάρια εξειδίκευσης νέων επαγγελματιών στην Θεραπευτική Ιππασία και Ιπποθεραπεία, μέσω της προσέγγισης Hippo Kinisio-Educational Rehabilitation (Hi.K.E.R.).
Τα σεμινάρια απευθύνονται μόνο σε απόφοιτους ή τελειόφοιτους σχολών επαγγελμάτων υγείας, που σχετίζονται με την αποκατάσταση παιδιών με νευρολογικές ή αναπτυξιακές διαταραχές (Φυσικοθεραπευτές, Εργοθεραπευτές, Λογοθεραπευτές, Ψυχολόγους, Ειδικούς Παιδαγωγούς, Ψυχίατρους, Γυμναστές Ειδικής Αγωγής κ.α.). Οι συμμετέχοντες των σεμιναρίων μετά το πέρας της εκπαίδευσής τους, αναγνωρίζονται ως εκπαιδευτές Θεραπευτικής Ιππασίας (Hi.K.E.R. Therapeutic Riding Instructors) ή ειδικοί Ιπποθεραπείας (Hi.K.E.R. Hippotherapy Specialists) από τον Πανελλήνιο Σύλλογο Ιπποθεραπευτών και Εκπαιδευτών Θεραπευτικής Ιππασίας (ΠΑ.Σ.Ι.Ε.Θ.Ι.) και έχουν δικαίωμα να γίνουν μέλη αυτού.
Η προσέγγιση Hi.K.E.R. είναι μια εξ ολοκλήρου θεραπευτική παρέμβαση. Κεντρική φιλοσοφία της είναι ότι στον χώρο της θεραπευτικής ιππασίας είναι απαραίτητη η δημιουργία ενός δομημένου θεραπευτικού πλαισίου εκπαίδευσης. Η δόμηση αυτή αφορά την δημιουργία των κατάλληλων συνθηκών αλληλεπίδρασης μεταξύ ασθενή και περιβάλλοντος χώρου, οι οποίες θα προάγουν την κινητική, αντιληπτική, κοινωνική, συναισθηματική και γνωστική μάθηση και θα διευκολύνουν την πολύπλευρη ανάπτυξη του ασθενή. Για να πραγματοποιηθεί αυτό θα πρέπει, ο θεραπευτής Hi.K.E.R. να οργανώνει το μαθησιακό περιβάλλον με τρόπο που να προάγει την κινητική, συναισθηματική και κοινωνική εκπαίδευση των ασθενών και να οικοδομεί την κατάλληλη κουλτούρα μάθησης η οποία θα προωθεί την ανεξαρτησία και την βελτίωση της ποιότητας της ζωής τους.